• خانه
  • کسب درآمد دلاری در ایران

کسب درآمد دلاری در ایران

کسب درآمد دلاری در ایران

کی از موضوعاتی که در چند ماه اخیر و با افزایش نرخ دلار مطرح شد، موضوع کسب درآمد دلاری است. کسب درآمد آن هم به صورت دلار، یکی از موضوعات جذابی بوده که افراد و وب‌سایت‌های زیادی به این موضوع پرداخته‌اند. برای این مورد نیز، راهکارهای مختلفی وجود دارد و هر کسی می‌تواند با توجه به علاقه خود، در یکی از حوزه‌های کسب درامد دلاری فعالیت کند و درآمد خوبی داشته باشد.

قطعاً چالش‌هایی نیز در این مسیر وجود دارد و برای موفقیت در آن، باید از برخی موانع عبور کرد. موانعی که باعث می‌شود خیلی از افراد، هیچگاه وارد این حوزه نشوند، اما افرادی هم هستند که این موانع را پشت سر گذاشتند و در حال حاضر نیز درآمدهای کلانی را دارند. در این مقاله در مورد چالش‌ها و راهکارهای کسب درآمد دلاری صحبت خواهم کرد و سعی می‌شود راهنمای کاملی از این موضوع، در اختیار شما قرار بگیرد. پیشنهاد می‌کنم حتی اگر علاقه‌ای هم به فعالیت در حوزه کسب درآمد دلاری ندارید، باز هم این مقاله را از دست ندهید و تا انتها مطالعه بفرمایید.

چرا کسب درآمد دلاری ؟! مزیت‌های فعالیت در این حوزه چیست؟

شاید یکی از سؤالاتی که در ذهن شما شکل بگیرد، این است که چرا بصورت دلاری کسب درآمد داشته باشیم؟ در حالی که می‌توان در داخل کشور نیز درآمد خوبی را کسب کرد. برای پاسخ به این سؤال، من به ۴ مزیت اصلی کسب درآمد دلاری اشاره می‌کنم که شاید دید شما را نسبت به این موضوع، تغییر دهد:

مزیت اول: دسترسی به افراد بیشتر

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های کسب درآمد دلاری این است که در اینجا شما به افراد بیشتری دسترسی دارید. کاملاً واضح است که هر چقدر دسترسی شما بیشتر شود، درآمد شما نیز به همان میزان، افزایش می‌یابد. بهتر است که این مورد را با یک مثال تصور کنید:

فرض کنید علی در یکی از روستاهای ایران، در یک زمینه تخصص بسیار بالایی دارد، اما با وجود دانش بالا، درآمد چندان زیادی ندارد، زیرا که تنها مردم همان روستا یا چند روستای کناری، او را می‌شناسند. پس از مدتی علی تصمیم می‌گیرد برای کسب درآمد بیشتر، به شهر بزرگ‌تری نقل مکان کند. با این تصمیم، درآمد او به‌شدت افزایش پیدا می‌کند و با وجود اینکار، او تصمیم به مهاجرت به شهر پرجمعیتی می‌گیرد، در اینجا او به یک فرد سرشناس و با مهارت بالا تبدیل می‌شود که درآمدش باور نکردنی است.

دیدید که هر چقدر دسترسی به دیگر افراد، بیشتر می‌شود، درآمد هم افزایش پیدا می‌کند. اما در اینجا شما به همه دنیا دسترسی دارید و می‌توانید با استفاده از راهکارهای مختلف، درآمد داشته باشید.

مزیت دوم: ارزش بالای دلار در کشور ما

زمانی که صحبت از کسب درآمد بصورت دلار به میان می‌آید، دیگر از صحبت از ریال و تومان نیست، بلکه درآمدی است که ارزش بسیار بالایی دارد. همانطور که می‌دانید، ارزش دلار در کشور ما بسیار بالاست و بعید است که قیمت دلار، کاهش چشمگیری داشته باشد. می‌دانید که افراد زیادی، سرمایه‌گذاری‌های کلانی را بر روی دلار انجام می‌دهند، یعنی از این طریق، به ثروت‌های عظیمی دست یافته‌اند که این موضوع، نشان از ارزش بالای دلار در کشور ماست.

مزیت سوم: شرایط نامناسب شغل در ایران

متأسفانه آمار افراد فاقد شغل در ایران، زیاد است. یکی از راهکارهایی که در این میان می‌توان از آن استفاده کرد، کسب درامد دلاری است. یعنی  اینکه اگر شغل مناسبی ندارید یا بطور کلی بیکار هستید، می‌توانید از این طریق کسب درآمد کنید. یعنی اینکه نیازی نیست تا بخواهید شغلی برای خود دست‌وپا کنید، می‌توانید با استفاده از راهکارهایی، درآمد دلاری داشته باشید.

مزیت چهارم: انتخاب به عنوان شغل دوم

کسب درآمد دلاری می‌تواند انتخاب دوم شما باشد، یعنی اینکه اگر در حال حاضر صاحب شغل هستید و در کنار آن، وقت آزاد و زیادی دارید، می‌توانید به کسب درآمد دلاری بپردازید. هر چند می‌توانید تمام تمرکز خود را روی این حوزه بگذارید، یعنی اینکه کسب درامد دلاری را به عنوان شغل اول خود انتخاب کنید. این مورد، دیگر به انتخاب خود شما بستگی دارد.

تا اینجا با مزیت‌های کسب درآمد بصورت دلار آشنا شدید، اما موضوع به همینجا ختم نمی‌شود، در ادامه با من همراه باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.