• خانه
  • 15 مزیت عمده فروشی مجازی املاک

15 مزیت عمده فروشی مجازی املاک

15 مزیت عمده فروشی مجازی املاک

آغاز سرمایه گذاری بر روی عمده فروشی املاک در مقایسه با دیگر استراتژی های سرمایه گذاری راهی آسانتر است.

عمده فروشی املاک در عمل به معنی خرید املاک با قیمت تخفیفی و فروش دوباره آن ها با قیمت بالاتر است. یک فرد عمده فروش وارد یک معامله با فروشنده میشود و آن را به خریداران احتمالی معرفی می کند و سپس به بهترین خریدار می فروشند. سود آن از طریق تفاوت قیمت خرید و فروش ملک به دست می آید. با این اوصاف، قبل از پایان قرارداد با فروشنده اصلی، ملک باید فروخته شود. پروسه عمده فروشی املاک، یافتن ملک تخفیف دار در حال فروش و پیدا کردن خریداری که آماده خرید آن به صورت فوری و با قیمت بالاتر باشد.

 

1.ورود سریع با بازار ( که برای تازه کاران عالی است)

ورود به دنیای سرمایه گذاری املاک با عمده فروشی راحت تر از دیگر استراتژی های سرمایه گذاری است. این پروسه نیاز به مدرک دانشگاهی یا یادگیری بازسازی خانه ها ندارد و همچنین هزینه ای برای سرمایه گذاری نیاز ندارد

2.یادگیری آسان

با شرکت در یک دوره آموزشی جامع و داشتن یک راهنمای با تجربه، شما می توانید به راحتی اصول عمده فروشی املاک را که باید چه چیزهایی را در نظر بگیرید و از چه چیزهایی دوری کنید را فرا بگیرید و با راهنمایی و دانش مناسب، شما می توانید چگونگی انجام چندین معامله در ماه را بیاموزید.

3.نتیجه و درآمد سریع

مزیت عمده فروشی املاک، درآمد سریع آن است ، ورود به دنیای پر سود املاک و مستغلات در حالت عادی هم نیاز به سرمایه بسیار بالایی دارد و هم دارای ریسک میباشد و هم اینکه نیاز به گذشت زمان طولی جهت به نتیجه رسیدن است در صورتی که با استفاده از عمده فروشی مجازی املاک در کمتر از یک ماه میتوانید به درآمد برسید

4.نیاز به سرمایه یا اعتبار ندارید

حتی اگر شما اعتبار خوبی نداشته باشید، می توانید از مزایای عمده فروشی ملک بهره مند شوید. این به علت آن است که زمانی که شما درگیر عمده فروشی ملک می شوید، لازم نیست که واقعا ملک را بخرید. شما در نقش یک سیم رابط میان فروشنده و خریدار ملک عمل می‌کنید.

5.عدم وابستگی به مکان

شما به راحتی می‌توانید در سراسر جهان این کار را انجام دهید. و برای شروع کار یک لپ تاپ یا تلفن همراه برای انجام معامله کافی است.

6.تجربه ای بسیار ارزشمند

عمده فروشی مجازی املاک جهانی یک تجربه بسیار ارزشمند برای شما ایجاد میکند که هم با این تجربه تخصص بسیار زیادی در خصوص معاملات املاک و مستغلات پیدا میکنید و هم اینکه تجربه راه انداری یک کسب و کار آنلاین و جهانی را کسب می‌کنید

7.تقاضای بالا

تمامی سرمایه گذاران در ملک، بانک ها، دولت، خریداران و صاحبان املاک به تجربه یک عمده فروش برای انجام کار نیاز دارند. ازین رو یک ایده مناسب جهت سرمایه گذاری در یک زمینه با تقاضای بالا است و تقاضای بالا باعث امنیت کاری می شود.

8.درآمد بیشتر

میزان درآمد دقیق از عمده فروشی املاک به نوع ملک و میزان پول سرمایه گذار بستگی دارد. هرچند، در مقایسه با درآمد ساخت ملک و یا اجاره دادن آن، درآمد یک عمده فروش بیشتر است.

9.بازدهی سود بالا

یک عمده فروش ملک بازدهی سود خود را کنترل می کند. عمده فروش مانند سازنده ملک یا بنگاه های املاک دربند نیست. او می تواند یک ملک را با 50%، 10% یا 1% سود بفروشد. حتی می تواند چندین ملک را در طول ماه عوض کند. حتی زمانی که از پول خود استفاده می کنید، این مقدار بالاتر از سود بسیاری دیگر از انواع سرمایه گذاری است و اگر از پول خود استفاده نمی‌کنید، بازدهی سرمایه گذاری شما بی نهایت است.

10.توانایی کار کردن با جویندگان ملک(سگ های پرنده)

جوینده های ملک افرادی هستند که عمده فروش آن ها را استخدام می کند تا فروشنده های ملک را پیدا کنند. آن ها فروشنده های با انگیزه را یافته و از آن ها برای پیدا کردن خریدار پول می گیرند. این افراد برای عمده فروشان ملک اطلاعات بسیار ارزشمندی دارند.

11.نیاز به لیست کردن املاک نیست

عمده فروشی ملک یک تجارت است که نیاز به ارتباط مستقیم دارد بنابراین نیازی به لیست کردن املاک برای عموم نیست. این تجارت شامل یک فروشنده با انگیزه، عمده فروش و خریدار نهایی است(سه طرف اصلی معامله)

12.نیاز به پرداخت حق عضویت ندارید

برای عمده فروشی ملک نیاز به عضویت در هیچ اتحادیه ای نیست و اجباری برای پرداخت قانونی به هیچ اتحادیه ای ندارند.

13.پتانسیل حجمی

هیچ محدودیتی برای تعداد معاملات انجام شده وجود ندارد. بعضی از عمده فروشان بیشتر از 30 معامله در ماه انجام می دهند. بعضی دیگر ممکن است چندین معامله در هفته انجام دهند. این بیشتر از چیزی است که افراد بازسازی ملک انجام می دهند.

14.ریسک صفر درصد

با توجه به اینکه شما برای انجام معامله هیچ سرمایه گذاری از خودتان انجام نمیدهید پس مسلما هیچ ریسک و هیچ موضوعی باعث ضرر شما نمیشود

15.نیازی به تعمیر نیست

در بسیاری از موارد، یک عمده فروش لیستی از خریداران دارد که آماده خرید ملک هستند. این افراد معمولا سرمایه گذاران حوزه املاک هستند و املاکی که نیازمند تعمیر یا بازسازی هست را نیز می خرند. بنابراین، افراد عمده فروش نیازی به تعمیر ملک ندارند زیرا آن ها خانه هایی که نیاز به تعمیر دارد را به تعمیرکننده های ملک می فروشند و آن ها پس از بازسازی آن را با قیمت های بالاتر دوباره می فروشند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.