• خانه
  • راهنمای قدم به قدم معاملات مجازی املاک

راهنمای قدم به قدم معاملات مجازی املاک

راهنمای قدم به قدم معاملات مجازی املاک

راهنمای عمده فروشی مجازی املاک جهانی

طی دهۀ گذشته،  صنعت املاک و مستغلات تحت تاثیر تکنولوژی قرار گرفته است. بر اساس آمار انجمن ملی دلالان معاملات ملکی آمریکا، در سال 2020، 62 درصد از افراد از طریق اینترنت منزل مورد نظر خود را یافته‌اند. همچنین هم اکنون افراد بیشتری هستند که به صورت دورکاری و در منزل خود کار می‌کنند.

آیا باور می‌کنید که در حال حاضر گروهی از سرمایه گذاران معاملات ملکی به صورت دورکاری در کل کشور در حال معامله و دریافت پورسانت‌های 10000، 20000، 50000 یا حتی 200000 دلاری هستند؟

در این مقاله ، به معرفی روش‌های انجام معاملات از راه دور (مجازی)پرداخته می‌شود. روش‌هایی که سرمایه گذاران معاملات ملکی خواستار افشاء شدنش نیستند و با عنوان عمده فروشی مجازی شناخته می‌شود.

یکی از معامله گران می‌گوید: «زمانی که در آپارتمان لب ساحل استراحت می‌کردم، موفق شدم از طریق عمده فروشی مجازی چندین معامله پر سود در 10 ایالت انجام دهم.»

اخیرا عمده فروشی مجازی جایگاه ویژه‌ای در صنعت املاک و مستغلات پیدا کرده است. در این مقاله جزئیات این روش پرداخته می‌شود.

اگر که اخیرا به دلیل شیوع ویروس، مجبور به خانه نشینی شده‌اید و مدام برای ثروتمند شدن خیالبافی می‌کنید، عمده فروشی مجازی می‌تواند برایتان تجارت مناسبی باشد.

راهنمایی‌های موجود در این مقاله به شما کمک می‌کند تا از طریق معاملات ملکی و راه اندازی کسب و کار خود به درآمد چشمگیری برسید. امیدواریم که از این راهنمایی‌ها نهایت استفاده را ببرید.

عمده فروشی مجازی چیست؟

مفهوم کلی آن مانند روش سنتی و مرسوم عمده فروشی املاک می‌باشد، اما در این روش جدید به حضور فیزیکی عمده فروش نیازی نیست. همین امر موجب می‌شود تا بتوان از تکنولوژی‌هایی مانند: صفحات اینترنتی، ایمیل، امضای دیجیتال، گوشی‌های هوشمند و فکس استفاده کرد.

عمده فروشی مجازی به فرد اجازه می‌دهد تا با انجام معامله در مکان‌هایی دور از منزل خود  نیز کسب درآمد کند. بنابراین می‌تواند در چندین منطقه فعالیت داشته باشد.

نکته مهم این است که با استفاده از عمده فروشی مجازی می‌توان در هر بازار معاملاتی و در هر نقطه‌ای از جهان خرید و فروش (بخر و بفروش) ملک انجام داد آن هم بدون نیاز به حتی یک دلار سرمایه گذاری

برای درک مفهوم عمده فروشی مجازی، ابتدا باید روش قدیمی و مرسوم آن را مطالعه کنیم.

عمده فروشی املاک چیست؟

عمده فروشی املاک یک نوع از معامله املاک و مستغلات می‌باشد که در آن یک شخص (عمده فرش) مالکیت منافع (اسمی) خود در یک ملک را جهت سود کردن به سرمایه گذار دیگری می‌فروشد. اصطلاحا به این کار، سود (پاداش) عمده فروشی نیز می‌گویند.

مالکیت منافع (اسمی) زمانی رخ می‌دهد که بین عمده فروش و فروشنده فوری، قرارداد خرید و فروش امضاء شود. سپس حتی قبل از این که عمده فروش ملک را بخرد، آن را به خریدار نهایی می‌فروشد. به این روش عمده فروشی از طریق قرارداد واگذاری می‌گویند.

از سوی دیگر ممکن است عمده فروش بخواهد یک ملک را از طریق پول خصوصی یا تامین بودجه معاملاتی خریداری کند. پس از این کار، او ملک را در اسرع وقت و در ازای دریافت پول بیشتر به سرمایه گذاری دیگر می‌فروشد. به این عمل بستن دوبل یا  بستن هم زمان قرارداد می‌گویند.

حال این پرسش مطرح می‌شود که چرا باید برای یافتن خانه به عمده فروش مراجعه کرد؟

در پاسخ باید گفت، سرمایه گذاران املاک مداوم در حال خرید و فروش، اجاره و یافتن مکان‌ها و موقعیت‌های رو به رشد هستند. یک عمده فروش این موقعیت‌ها را می‌شناسد و با روند آن آشنایی دارد.

عمده فروش‌ها به عنوان یک معامله گر نقش مهمی در زنجیرۀ ارزش معاملات ملکی ایفا می‌کنند. عمده فروشی املاک و مستغلات برای کسانی که یک معامله پرسود جوش می‌دهند، شغلی مناسب و سودمند است. چراکه با این کار آن‌ها موقعیت سودمندی برای سرمایه گذاران و خریداران املاک ایجاد می‌کنند.

کار از طریق عمده فروشی مجازی چگونه است؟

این روش از جهات بسیاری همانند روش سنتی عمده فروشی است. بعضی از تجارت‌های موفق در زمینۀ عمده فروشی در کشور، از صفر تا صد کار را به روش  مجازی انجام می‌دهند.

البته همۀ آن‌ها این گونه نیستند. چگونگی کار عمده فروشی مجازی بر گرفته از نظام‌ها، فرآیند‌ها و روش‌هایی است که در یک تجارت املاک و متسغلات گنجانده شده است.

اگر می‌خواهید مفهوم آن را درک کنید، به یک معامله مرسوم املاک فکر کنید. معمولا در روند خرید خانه در کدام مرحله به حضور فیزیکی فرد نیاز است؟ در پاسخ می‌توان مراحل ذیل را بیان کرد:

  • ملاقات با مشاورین املاک
  • توافق با فروشنده فوری
  • دیدن اولیه ملک
  • بررسی وضعیت ظاهری ملک
  • امضاء قرارداد
  • تخمین هزینۀ تعمیر
  • گشت و گذار نهایی در ملک
  • دریافت کلید

اما بسیاری از افراد باور دارند که در تمامی مراحل بالا نیازی به حضور فیزیکی خریدار نیست. با این وجود اکثر خریداران و فروشندگان قدیمی بدون حداقل یک بار دیدن ملک مایل به معامله نیستند.

فرآیند عمده فروشی مجازی مناسب سرمایه گذارانی است که در خرید ملک و املاک احساسات خود را کنار می‌گذارند. همچنین می‌توان این روش را یک نوع «تغییر ذهنیت» عنوان کرد.

در این مقاله به صورت قدم به قدم از عملکرد عمده فروشی مجازی پرده برداری می‌شود. همچنین پس از آن کارهای لازم برای پیشرفت تجارت شما و راهکارهایی برای داشتن رابطه با بازارهای محلی املاک بیان می‌شود.

آیا می‌توان در منزل خود، به عمده فروشی مجازی پرداخت؟

میتوان در منزل خود، زمانی که روی مبل لم داده‌اید به عمده فروشی مجازی بپردازید. همچنین امضای قراردادها با استفاده از برنامه‌های امضای دیجیتال، مثل آب خوردن است.

گذراندن زمان‌های طولانی پشت ترافیک برای رسیدن به محل کار یا دیدن یک ملک و همچنین استنشاق آلاینده‌های خارج شده از ماشین‌ها یا هزینه‌های حمل و نقل همگی از معضلات روش‌های قدیمی است.

به دلیل شیوع ویروس در سال اخیر، از مردم خواسته می‌شود تا در خانه بمانند و به دلیل رعایت فاصلۀ اجتماعی سر کار نروند. همین موضوع باعث شده است تا افکار عمومی به سمت کار در خانه منعطف شود.

عمده فروشی مجازی یکی از روش‌های نوآورانه و خاصی است که در آن افراد می‌توانند تجارت خود را راه اندازی کنند و در خانه مشغول به کار شوند.

با کمک تکنولوژی‌هایی نظیر: Google Maps، Neighborhood Scout و Zillow آشنایی با محله‌ها و املاک جدید بسیار آسان شده است.

همچنین با استفاده از برنامه‌های Docusign و Dotloop دیگر نیازی نیست برای امضای قرارداد از خانه خارج شوید.

با استفاده از عمده فروشی مجازی تا چه اندازه می‌توان درآمد کسب کرد؟

با استفاده از این روش می‌توان تا یک مبلغ هفت رقمی در هر سال در آمد داشت. درآمد شما به دو عامل بستگی دارد. اول، تعداد معامله‌های انجام شده و دوم، مقدار سود هر معامله.

عمده فروش‌های مجازی همانند مشاورین املاک با توجه به معامله‌هایی که انجام می‌دهند، درآمد دارند. از طرف دیگر زمانی که صحبت از کسب درآمد می‌شود، هیچ استانداردی در این باره وجود ندارد ولی معمولا نرخ مرسوم دریافتی به عنوان پاداش، 10000 دلار می‌باشد که البته برای تازه کاران این صنعت ممکن است این عدد کمی متفاوت باشد

باید خاطر نشان کرد که پاداش هر معامله برای عمده فروش‌ها  مقادیری بین 20000، 40000 یا حتی 100000 دلار می‌باشد. نکته قابل توجه این است که آن‌ها می‌توانند پاداش مورد نظر خود را اعلام کنند.

اما پرسشی قابل تامل مطرح است. زمانی که هنوز عمده فروش در حال یافتن خریدار مناسب است، چه مقدار پاداش برای خود در نظر بگیرد؟

بسیاری از عمده فروش‌های مجازی در پاسخ به آن عاجزند. مخصوصا زمانی که نمی‌دانند چگونه ارزش پس از تعمیر خانه و هزینه تعمیر را برآورد کنند یا این که چگونه یک معامله ملک را تحلیل کنند.

اگر که عمده فروش هیچگونه راهنمایی، تجربه یا آموخته‌ای نداشته باشد، زمان زیادی را صرف کار می‌کند ولی درآمدی نخواهد داشت. اگر شما در فکر این شغل هستید، بهتر است در دوره‌های آموزشی شرکت کنید یا تحت نظر یک مربی مجرب قرار بگیرید و یا در یک دوره آموزشی شرکت کنید

چگونه باید عمده فروشی مجازی را شروع کرد؟

دنبال کردن قدم به قدم مراحل زیر می‌تواند شما را در این امر راهنمایی کند. حتما مطمئن شوید که تمامی ابزارهای زیر را در اختیار دارید.

1- لپتاپ یا کامپیوتر شخصی 2- اینترنت پر سرعت 3- گوشی هوشمند

لوازم بالا از ابتدایی ترین آیتم‌های لازم برای شروع کار است. همچنین بعضی از نرم افزار‌های دیگر می‌توانند در روند پیشرفت شما در کار موثر باشند.

با توجه به محدودیت زمانی در این مقاله، نمی‌توان تمامی سناریوها و روش‌ها را توضیح داد. بنابراین شرکت در یک دوره آموزشی برای آموختن مدل تجارت، قراردادهای مربوط به املاک و مستغلات و دیگر اسناد مربوطه و همچنین راهنمایی شما در اولین معامله ملکی، امری هوشمندانه است.

عمده فروشی مجازی چه مراحلی دارد؟

این مراحل شامل موارد ذیل می‌شود:

  • خریداران نقدی را پیدا کنید و لیستی از آن‌ها تهیه نمایید
  • پیشنهاداتی ارائه دهید که باب میل خریداران باشد
  • ملک را تحت تصرف قانونی خود درآورید
  • قرارداد را ببندید
  • پاداش را دریافت کنید

مرحله اول – خریداران نقدی را پیدا کنید

این مرحله اولین گام برای شروع کار است. خریداران نقدی می‌توانند افراد یا شرکت‌هایی باشند که توانایی خرید ملک شما را دارند.

این افراد همان سرمایه گذاران هستند که به دنبال بازدۀ سرمایه گذاری می‌باشند. از طریق روش‌های زیر می‌توان با آن‌ها ارتباط برقرار کرد.

  • وب گاه com – یک پروفایل در این‌جا بسازید، به گروه مشاورین املاک و دیگر گروه‌های مربوط بپیوندید
  • وب‌گاهCraiglist –  به این وب‌گاه مراجعه کنید و با تبلیغاتی که بر روی آن نوشته شده است «ما خانه می‌خریم» تماس بگیرید
  • در Facebook به گروه‌های مربوط به سرمایه گذاری املاک بپیوندید
  • در Google کلمات «خانه من را بفروش» یا «پیشنهاد مالی» را جستجو کنید و با شرکت‌هایی که به دنبال خرید خانه هستند تماس بگیرید

در عمده فروشی مجازی هدف تبادل شماره تلفن، ایمیل و اطلاعت تماس می‌باشد تا بعدا بتوان با خریداران مکاتبه کنید

از آن جایی که خانه‌های متنوعی وجود دارد، شما باید دقیقا بدانید که کدام خریدار کدام نوع خانه را مد نظر دارد. برای این کار روش‌ها زیادی وجود دارد.

لیست ذیل، مجموعه‌ای از پرسش‌هایی است که می‌توان از خریداران سوال کرد:

  • تمایل دارید در کدام منطقه سرمایه گذاری کنید؟
  • چه نوع ملکی را دوست دارید؟
  • در هر ماه توانایی انجام چند معامله را دارید؟
  • پس از تعمیر و فروش مجدد ملک انتظار چه مقدار بازده سرمایه را دارید؟
  • با پول خود خانه می‌خرید یا از دیگران قرض می‌گیرید؟
  • چه نوع املاکی را اصلا نمی‌خرید؟ (ساختمان‌های نوساز، ساختمان‌های ترک خورده، دوباره بازسازی شده، استخرهای ترک خورده، آن‌هایی که به شبکه فاضلاب وصل نیستند، مرگ فرد ساکن خانه و…)
  • چقدر سریع ‌می‌توانید یک معامله عالی انجام دهید؟
  • آیا برای سبد سهام خود، املاک اجاره‌ای هم معامله می‌کنید؟

مرحله دوم – پیشنهاداتی  ارئه دهید که باب میل خریداران باشد

اکنون که با چند خریدار نقدی آشنا شدید، زمانش رسیده است تا معامله‌هایی را جور کنید که باب میل آن‌ها باشد.

موارد ذیل راه‌هایی را جهت یافتن معامله‌های عمده فروشی مجازی نشان می‌دهد:

  • استفاده از خدمات چندگانه
  • پلتفرم های معامله یاب
  • استفاده از شبکه‌های مجازی (com یا Facebook)
  • وب‌گاه‌های مربوط به املاک
  • تبلیغات Google
  • تبلیغات فیسبوک Facebook
  • ارسال نامه‌های تبلیغاتی
  • بازاریابی در Craiglist
  • بازاریابی ارجاعی
  • بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی
  • برنامه Deal Machine App

آیا به نکات مشترک این موارد پی بردید؟ همۀ آن‌ها از طریق لپ تاپ یا گوشی قابل دسترسی هستند.

با وجود این که آزمایش همۀ این موارد برای شناسایی موثرترین روش ضروری است اما مهم تر از آن تاکید بر یک یا دو روش تا رسیدن به موفقیت می‌باشد. از این طریق می‌توانید فرآیند پیشرفت خود را سازماندهی کنید و هر روش را بنا بر شرایط موجود انتخاب کنید. این گونه وقت کم‌تری هم تلف می‌شود.

این مرحله در میزان کسب درآمد شما و راه اندازی تجارت خود بسیار مهم است.

مرحله سوم- ملک را تحت تصرف قانونی خود در آورید

زمانی که یک ملک را جهت قرارداد بستن انتخاب می‌کنید، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • تعیین یک بازنگری احتمالی که به شما اجازه می‌دهد در صورتی که با موارد خلاف انتظار رو به رو شدید قرارداد را کنسل کنید یا از نو بنویسید
  • حق واگذاری به شخص دیگر

از نکات مهمی که باید هنگام توافق بر سر قیمت در نظر گرفته شود می‌توان ارزش ملک، هزینۀ تعمیرات و معیارهای خریدار را نام برد.

با در نظر گرفتن این اطلاعات، می‌توانید حداکثر مبلغ پیشنهادی خود را ارائه دهید.

تمامی این کار‌ها را می‌توان در فضای مجازی و با داشتن ارتباطات مناسب، حساب شده و موثر انجام داد.

مرحله چهارم – انعقاد قرارداد

روش‌های زیر، در انعقاد یک قرارداد عمده فروشی مجازی رایج هستند:

1- واگذاری قرارداد

2- بستن دوبل قرارداد

3- واگذاری به شخصیت حقوقی

 واگذاری قرارداد

یکی از روش‌های پرطرفدار در معاملات عمده فورشی مجازی، واگذاری قرارداد است. به بیان ساده معنی آن این است که عمده فروش ملک تحت اختیار خود را به شخص دیگری واگذار می‌کند. در این قرارداد، عمده فروش «انتقال دهنده» و خریدار «انتقال گیرنده» نامیده می‌شوند.

پس از انعقاد قرارداد، عمده فروش به دلیل جور کردن معامله پر سود از خریدار پاداش دریافت می‌کند. فروشنده مبلغ توافق شده خود را دریافت می‌کند و خریدار نهایی هم می‌تواند ملک خریداری شده را اجاره دهد، بفروشد یا بازسازی کند.

واگذاری به شخصیت حقوقی

سومین روش، واگذاری به یک شخصیت حقوقی (شرکت) می‌باشد. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد عمده فروش  یک سازمان یا شرکت باشد. در نهایت ملک تحت مالکیت شخصیت حقوقی به یک خریدار فروخته می‌شود.

این نوع قرارداد در معامله‌هایی که در آن مجاز به واگذاری نیستند کاربرد دارد.

تمامی روش‌های گفته شده را می‌توان از طریق اینترنت، امضای دیجیتال، ارسال اسناد توسط ایمیل و تماس با افراد از طریق تلفن همراه انجام داد.

مرحله پنجم – دریافت پاداش

دریافت پاداش از طریق عمده فروشی مجازی، بسیار دلپذیر است. و شما میتوانید پاداش خودتان را به هر روشی که بخواهید دریافت کنید (پی پال ، ارز دیجیال و یا هر روشی که خودتان بخواهید)

به این صورت که یا می‌توان مبلغ پاداش را در خود قرارداد گنجاند یا جداگانه پس از اتمام کار از خریدار دریافت کرد. در هر صورت باید مبلغ دستمزد در متن قرارداد نوشته شود.

حال وقت آن رسیده که از پاداش خود لذت ببرید!

آیا عمده فروشی مجازی نیاز به مجوز دارد؟

برای این کار نیازی به مجوز نیست. البته داشتن مجوز فوایدی نیز دارد مانند: اعتبار نزد خریدار، دسترسی به خدمات چند گانه یا وکالت گرفتن از فروشنده یا خریدار. اما برای راه اندازی عمده فروشی مجازی نیازی به مجوز نیست.

در فرآیند عمده فروشی مجازی جهت ارتباط با بازارهای محلی املاک و کسب اطلاعات لازم، از مشاورین املاک سر تا سر آمریکا استفاده می‌شود. این کار زمانی که در یک مکان دور اقدام به معامله می‌کنید اهمیت خود را نشان می‌دهد.

وب‌گاه‌هایی مانند:  Zillow، Redtin، Trulia و Realtor.com حاوی منابع انبوهی از لیست املاک‌های موجود در نقاط مختلف کشور هستند. از این وب‌ها می‌توان جهت دسترسی به خانه‌های جدید، ارزیابی وضعیت بازار، ارتباط با مشاورین املاک و بررسی فروش ملک‌ها استفاده کرد.

باید همیشه به یاد داشته باشید که شما یک عمده فروشی مجازی هستید نه یک مشاور املاک. مشاورین املاک از یک ایالت بخصوص مجوز دارند که باعث می‌شود محدوده فعالیت آن‌ها فقط همان ایالت باشد. اما عمده فروش مجازی این امکان را دارد تا در تمام ایالت‌های کشور به کسب و کار بپردازد.

آیا برای شروع عمده فروشی مجازی نیاز به سرمایه است؟

خیر، برای شروع این کار نیازی به سرمایه نیست. شاید تصور کنید نداشتن سرمایه برای شروع این کار امری غیر عاقلانه باشد، اما ما از سر تجربه می‌گوییم که بدون داشتن حتی ریالی می‌توان به این کار پرداخت.

در واقع یکی از نکات بسیار جالب در این شغل همین است که می‌توان بدون داشتن سرمایه معامله انجام داد. یکی از اهداف عمده فروش‌ها نیز این است که بدون خرج کردن پول، معامله را انجام دهند و سود خود را دریافت کنند.

آیا برای عمده فروشی مجازی، داشتن تجربه ضروری است؟

خیر. جهت شروع این کار داشت تجربه ضروری نیست. نکتۀ اصلی این است که فقط کار را شروع کنید. حتی موفق‌ترین افراد این شغل نیز بدون داشتن تجربه شروع به کار کردند.

املاک و مستغلات از آن دسته شغل‌هایی است که در عمل تجربه کسب می‌شود. یعنی باید شروع کرد، حتی اگر پیش زمینه‌ای نداشته باشید.

بسیاری از افراد، در این شغل به انسان جدیدی تبدیل می‌شوند. ما معتقدیم  فرصت‌هایی که برای سرمایه گذاران املاک در طولانی مدت به وجود می‌آید بیشتر از دیگر مشاغل مربوط به املاک است.

افراد زیادی با دیدن ویدیو‌های YouTube و برنامه‌های مربوط به خرید و فروش ملک وقت خود را تلف می‌کنند.  اما در دنیای واقعی باید طرح و برنامه داشته باشد.

برای شروع، پیشنهاد می‌شود در دوره تخصصی آموزش عمده فروشی مجازی شرکت کنید و از تجربیات تیم ما استفاده کامل را ببرید

با این کار دیگر به اشتباهات دیگران دچار نمی‌شوید. یادگیری از افرادی که قبلا در این مسیر بودند و می‌توانند چم و خم کار و میان برهای مطمئن را به شما نشان دهند بسیار ارزشمند است.

فواید عمده فروشی مجازی

اگر می‌خواهید در این حرفه قدم بگذارید، با فواید آن آشنا شوید:

مصرف بهینۀ زمان: دیدن یک ملک چقدر زمان می‌برد؟ چند ملک چطور؟ در عمده فروشی مجازی سرمایه گذاران بدون دیدن اولیۀ ملک اقدام به دادن پیشنهاد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

کار در خانه: اگر از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می‌دهند در خانه کار کنند، این شغل مناسب شما است. با ایجاد شرایط حداقلی می‌توانید با فروشنده ارتباط برقرار کنید، بازارهای املاک را رصد کنید و در تمامی نقاط آمریکا اقدام به انعقاد قرارداد نمایید.

محدوده جغرافیایی وجود ندارد: می‌توانید با عمده فروشی مجازی در همه جا کار کنید. اگر مفهوم دقیق این کار را بخوبی یاد بگیرید، می‌توانید در چندین ایالت به تجارت و سرمایه گذاری بپردازید.

تجارت آنلاین: شما می‌توانید این تجارت را از صفر تا صد با استفاده از اینترنت و ابزارهای لازم انجام دهید.

ساخت یک گروه مجازی: برای توسعه کسب و کار و تحلیل بازار یا انعقاد قرارداد می‌توانید گروهی از مشاورین املاک را تشکیل دهید.

خطر پذیری کم و پاداش زیاد: از آن جایی که املاک را نگه نمی‌دارید، پس شرایط بازار (کسادی و …) بر کار شما تاثیر نمی‌گذارد.

نظرات پایانی درباره عمده فروشی مجازی

عمده فروشی مجازی و سرمایه گذاری از راه دور باعث شده است تا نظر افراد نسب به میزان موفقیت یک فرد در تجارت شخصی کاملا دگرگون شود. به قول یکی از بزرگان املاک آمریکا : «از زمانی که جوان بودم می‌خواستم با راه اندازی کسب و کار خود پول زیادی در بیاورم ولی هر دفعه با مشکلی رو به رو شدم. عمده فروشی مجازی به من فرصت داد تا جاه طلبی‌ها و انرژی خودم را صرف یک شغل مطمئن بکنم. همچنین سبک زندگی و آن انتظاری که از یک حرفه داشتم را به واقعیت تبدیل کرد.»

ما تمامی روش‌های موجود در املاک و مستغلات را زیر و رو کردیم و سرانجام با این روش به خواسته‌هایمان رسیدیم.

پیشرفت تکنولوژی باعث شده است تا این کار آسان‌تر شود و این روند همچنان ادامه دارد. پس ، برای شروع این شغل زمانی بهتر از اکنون وجود ندارد.

با توجه به خطر کم و احتمال موفقیت زیاد، پس چرا همین الان این کار را شروع نمی‌کنید؟ اگر به نظرتان قابلیت موفق شدن را دارید، هم اکنون اقدام کنید. قطعا در زمانی کوتاه زندگیتان از این رو به آن رو شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.