• خانه
  • عمده فروشی مجازی املاک

عمده فروشی مجازی املاک

عمده فروشی مجازی املاک

عمده­ فروشی مجازی املاکچیست؟

عمده­فروشی مجازی براساس همان مفهوم اصلی سنتی عمده فروشی ساخته شده‌است، اما به جای عمده­فروشی محلی در بازار املاک و مستغلات، شما بازار دیگری را انتخاب می‌کنید که شاید فعالیت سرمایه‌گذاری قوی­تر و یا رقابت کمتری نسبت به بازار خودتان داشته باشد. فاصله، عامل دخیلی در عمده­فروشی مجازی نیست، زیرا همانطور که از اسمش بر می آید، شما از کامپیوتر، تلفن همراه و سیستم‌های آنلاین برای هر بازار عمده­فروش مجازی که انتخاب می‌کنید، استفاده می‌کنید.

در گذشته، این بهترین استراتژی برای مبتدیان نبوده، اما با چند تغییر جدید، به شما نشان خواهم داد که چرا این، بهترین راه برای یک عمده‌فروش جدید است که به سرعت کار را یاد بگیرد و سریع‌تر از همیشه پول به دست آورد.

1.و مهم تر از همه اینکه  : هیچ پول ، اعتبار یا به سرانجام رساندن قراردادی نیاز نیست!

مردم اغلب به من ایمیل می‌زنند و می‌پرسند که چطور می‌توانند با هیچ پولی و این استراتژی که من به آن‌ها پیشنهاد می‌کنم عمده­فروشی یا بخروبفروش خانه را شروع کنند و این چیزی است که من به شما پیشنهاد می‌کنم. بسیار خوب، بیایید شروع کنیم …

اول از همه اجازه دهید توضیح دهم که چرا این روش عمده­فروشی مجازی ساده‌ترین راه برای شروع کردن به خرید و فروش املاک و مستغلات است ، چون :

  • شما به هیچ تجربه املاک و مستغلات نیاز ندارید.
  • هیچ هزینه بازاریابی وجود ندارد (مگر هزینه های جزئی)
  • حاشیه سود شما 100 % است.
  • نیاز به چانه­ زدن برای قیمت ندارید.
  • یادگیری­اش سریع و آسان است.
  • نیاز به بازدید از این املاک ندارید.
  • عدم سروکار داشتن با برآوردهای تعمیراتی یا پیمانکاران.
  • عدم نیاز به پیش­پرداخت یا پیش پرداخت فوق العاده کم
  • از همه مهم‌تر، شما می‌توانید این کار را از روی کاناپه یا میز ناهارخوری و یا کافی­شاپ مورد علاقه­تان، هر جایی در دنیا انجام بدهید.

2. راهنمای گام­ به ­گام عمده ­فروشی مجازی املاک

1.1قدم اول: بازار عمده­فروشی مدنظر خودتان را انتخاب کنید.

به طور معمول بهتر است بازاری را انتخاب کنید که با آن آشنا هستید، شاید جایی که شما در آن زندگی کرده‌اید، قبلا به تعطیلات رفته و یا به صورت مکرر بازدید کرده­اید.(که البته با توجه به آنلاین بودن تمام مراحل الزامی به این مورد نیست) دانستن محل به شما در هنگام تلاش برای یادگیری بازار، ارزش‌های مسکن و جایی که سرمایه گذاران در آن خرید می‌کنند، کمک می‌کند، شناخت محل خیلی مهم نیست فقط کمی به شما کمک می­کند.

2.1قدم دوم: بلند شو (شروع کن).

نیازی به سفارش کارت ویزیت نیست چون ما به­صورت مجازی کار می­کنیم، اما بیایید در مورد این­که به چه ابزارهایی برای خرید و فروش مجازی املاک و مستغلات نیاز خواهید داشت، صحبت کنیم.

  • اول برای خودتان شماره‌تلفن مجازی پیدا کنید، من Google Voice را پیشنهاد می‌کنم چون رایگان است و کل چیزی که شما نیاز دارید یک حساب Gmail است.
  • لپ­تاپ یا کامپیوتر رومیزی
  • حساب ایمیل تجاری
  • اشتیاق و علاقه برای یادگیری چیزهای جدید

3.1قدم سوم: تعدادی خریدار نقد (سرمایه گذاران املاک) پیدا کن.

اجازه دهید روشن کنم که یک سرمایه‌گذار املاک و مستغلات چه کسی است … کسی که املاک و مستغلات مسکونی را به طور منظم خریداری می‌کند. حالا اجازه دهید توضیح دهم که یک سرمایه‌گذار املاک و مستغلات چه کسی نیست. کسانی که می‌گویند هستند، اما هرگز یک خانه خریداری نکرده­اند (یا) عمده‌فروشی که وانمود می‌کند خریدار نقد است.

بنابراین چگونه می‌توانید خریدار نقد ” واقعی” را پیدا کنید؟ ساده‌ترین راه این است که در سایت مخصوص این کار عضو شوید که نشان می­دهد هر سرمایه‌گذار منحصربفردی که در بازار شما خرید می‌کند (یا در سطح کشوری)، چه املاکی را می‌خرد، به چه چیزهایی هزینه می­کند، نام شرکت آن­ها، آدرس و شماره‌تلفن آن‌ها چیست.

در نتیجه به این سرمایه گذاران دسترسی خواهید داشت و خود را به عنوان یک عمده‌فروش معرفی خواهید کرد که اغلب بازارهای در کنترل مناطق آن­ها را پیدا می‌کنید. شما متوجه خواهید شد که معیارهای آن‌ها چیست و یک ایمیل و شماره‌تلفن همراه فرد مورد نظر را بگیرید تا بتوانید وقتی ملکی را پیدا کردید که معیارهای آن‌ها را برآورده می‌کند، به آن‌ها اطلاع دهید. (به همین سادگی)

اگر می­خواهید این کار را بدون استفاده از سایت های پولی انجام دهید، می­توانید یک آگهی در سایت کریگزلیست (سایت نیازمندی­های craigslist) درج کنید و نشانه­هایی دارای مضمون متن زیر داشته باشد:

عنوان آگهی: خانه­ های مشکل­دار (ملکی که صاحب آن باید بفروشد، زیرا نتوانسته قسط مسکن را بپردازد.) ارزان در شهرستان شما

متن آگهی: سلام، اگر شما یک سرمایه‌گذار املاک و مستغلات محلی هستید و به دنبال املاک بسیار ارزان هستید، من دوست دارم از این فرصت استفاده ‌کنم تا با شما ارتباط برقرار کنم. من روشی امن برای تامین یک عرضه بی‌پایان از خانه‌ها به قیمتی بسیار کم در [ نام شهرستان ] پیدا کرده­ام و دوست دارم در این زمینه با شما همکاری کنم. اگر دوست دارید از اتلاف چندین ساعت و هزاران دلار خود در هزینه‌های بازاریابی جلوگیری کنید، به لیست خریداران VIP من بپیوندید. اطلاعات کامل تماس خود را برای من ارسال کنید. به زودی با شما تماس خوام گرفت. متشکرم. [ نام شهرستان ]

این روش کارساز است، اما باید سرمایه گذاران قلابی را از افراد حقیقی جدا کنید تا وقتتان را با کسی که هرگز خانه‌ای نخواهد خرید، هدر ندهید. زمانی که با یک خریدار نقد صحبت می‌کنید، باید اطلاعات زیر را دریافت کنید.

چک لیست اطلاعات خریداران :

  • نام
  • شماره تماس
  • آدرس ایمیل
  • منطقه­ی سرمایه­گذاری (شهرهایی که آنها سرمایه­گذاری می­کنند)
  • بودجه (تعداد / خانه + تعمیرات)
  • اولویت­های ملک (اتاق­ها / حمام / محدوده­ قیمتی)
  • سطح دشواری (فرش / نقاشی و غیره)
  • روش اعلان ارجح (تماس تلفنی / ایمیل / متن)
  • هر نکته بخصوصی

4.1 قدم چهارم: عمده­فروش­های فعال در بازار مجازی خو دا بیابید.

حالا وقت آن است که لیست عمده­فروش خود را بسازید … شما فقط لیستی از عمده­فروشان فعال را می‌خواهید که برای فروشندگان با انگیزه بازاریابی می‌کنند. هدف این است که در لیست ایمیل آن­ها قرار بگیرید تا زمانی که یک خانه جدید را تحت قرارداد قرار دهند به شما اطلاع داده شود. در صورت جستجوی عمده­فروشان در craigslist، شما می‌خواهید از واژه‌هایی مانند “ARV” (ارزش پس از تعمیر)، “زیر ارزش بازار”، ” خریداران نقد” یا “صرفا سرمایه­گذار” در نوار جستجوی craigslist استفاده کنید، معمولا عمده­فروشان از این کلمات کلیدی در تبلیغات خود استفاده می‌کنند.

همچنین می‌توانید به بخش خدمات املاک و مستغلات بروید و در عبارت “ما خانه­ها را می­خریم” را تایپ کنید تا آگهی‌های عمده­فروشان که به دنبال اموال می‌گردند، را بالا بیاورید. به تبلیغات آن‌ها پاسخ دهید و فقط بگویید سلام، من یک سرمایه‌گذار هستم که به دنبال املاک در این منطقه هستم، آیا می‌توانید مرا به لیست ایمیل خود اضافه کنید (و آدرس ایمیل تان را ارائه کنید). ممکن است از معیارهای تو سوال کنند. فقط بگو معاملات خوب را برای من بفرستید. من وقتی ببینم متوجه میشوم!

پیوستن گروه­های فیسبوک عمده­فروشی املاک و مستغلات محلی نیز مکان خوبی برای پیدا کردن عمده­فروشان است، تلاش برای جستجوی عباراتی مانند “املاک و مستغلات عمده­فروش [ شهر ]” و کلیک روی دکمه گروه و ببینید چه چیزی نشان می‌دهد، خلاق باشید و جستجو کنید، در صورتی که بازار مد نظرتان پرجمعیت باشد، شما تعداد زیادی از عمده­فروشان را پیدا خواهید کرد.

5.1 قدم پنجم: دلالی کن

حالا که لیستی از سرمایه گذاران نقد تهیه کرده‌اید و لیست عمده­فروشانی را دارید که معاملات زیر ارزش بازار را به شما می‌فرستند، زمان آن است که دلالی را شروع کنید. زمانی که یک عمده‌فروش به شما اطلاعات ملکی را می‌فرستد که معیارهای یکی از خریداران نقد شما را برآورده کند، باید با عمده‌فروش تماس بگیرید. به عنوان نمونه مکالمه باید به شکلی مانند روبرو باشد “من چند سرمایه‌گذار دارم که با آن‌ها سر و کار دارم که ممکن است به ملک شما علاقمند باشند، اگر بتوانم با شما کنار بیایم (بتوانیم توافق کنیم)، آیا تمایل به معامله دارید؟ (توافق عام عمده‌فروشی، یک سهم 50 / 50  بهای عمده­فروشی است، وقتی که آنها فروشنده­ و شما خریدار را دارید.)

آن‌ها به توافق 50 / 50 یا نه خواهند گفت و یا خواستار توافقی متفاوت، با شما خواهند بود. زمانی که درباره این سهم به توافق رسیدید، یک توافقنامه  JV(سرمایه‌گذاری مشترک) را امضا کرده و سپس اطلاعات ملک را به خریداران بالقوه­تان برای بازبینی ارسال کنید.

6.1قدم ششم: عقب بکش!

این زیبایی سیستم عمده­فروشی مجازی است. برای بار اول که با خریداران نقد و شبکه­ی عمده­فروشانتان روابطی ایجاد کردید، به صندلی خود لم می­دهید و اجازه می‌دهید که این فرآیند روند خود را طی کند. شما قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک را خواهید داشت، و آن را به یک شرکت ثبت که معاملات را می بندد (یعنی کارهای معامله را به سرانجام می­رساند) ارسال می کنید (در این مورد از اطلاعات عمده­فروش استفاده کنید) و کار تمام است.

عمده‌فروش، سرمایه‌گذار و یک شرکت ثبت جزئیات را به سرانجام می‌رسانند، اگر دوست دارید شما می‌توانید بیشتر درگیر شوید اما به عنوان واقعیت ” عمده­فروش مجازی ” شما باید از قهوه خود لذت ببرید در حالیکه شخص دیگری تمام جزئیات را کنترل می‌کند.

7.1 قدم هفتم: پیگیری کن!

همیشه ایده خوبی است که با عمده‌فروش، خریدار نقد و شرکت ثبت در طول فرآیند معامله، ارتباط برقرار کنید. شما باید مطمئن شوید که هیچ مشکلی در این معامله وجود ندارد و به همه یادآوری کنید که در این معامله، شریک فعالی هستید.

8.1پول خود را دریافت کنید

زمانی که بازدید از ملک انجام شد، اسم معامله گذاشته شده (یعنی به صورت لفظی توافق شد) و مبلغ برای بستن معامله توافق شد. بعد از اینکه هر دو طرف تشریفات اداری را امضا می‌کنند، شرکت ثبت می‌تواند سهم شما از هزینه واگذاری را به حساب بانکی شما واریز کند یا چکی به شما بفرستد، در هر صورت شما برای بستن قرارداد اول، یک شام خوب در شهر بدهکار هستید. حال باید این فرآیند را تا حد امکان تکرار کنید.

هزینه‌های عمده­فروشی مجازی:

عمده­فروشی مجازی نه تنها پول زیادی برای شما فراهم می‌کند، بلکه ارزان‌ترین راه برای شروع خرید و فروش خانه‌ و شغلی برای کسی است که پول و حتی اعتبار (credit) هم ندارد.

بیایید یک نگاه به ارقام بیندازیم.

آدرس ایمیل-رایگان (من یک حساب گوگل پیشنهاد می­کنم)

شماره تلفن تجاری-رایگان (یک شماره­ی google voice درست کن و آن را به تلفن­همراه خود منتقل کن)

لپ­تاپ-رایگان (فرض من بر این است که اگر این متن را می­خوانید یک لپ­تاپ دارید)

اجاره­ی دفتر-رایگان (شما به دفترکاری نیاز ندارید)

هزینه­های تجاری-ندارد (هیچ چیز دیگری لازم نیست اگر چه من محصولات زیر را توصیه می‌کنم)

کار کردن سایت کرگزلیست بسیار ساده هست و نیاز به آموزش خاصی نداره فقط برای تمیرین و

آشنایی بیشتر بهتر هست وارد سایت بشید و شهر و الیالت مورد نظر رو انتخاب کنید و آگهی های خرید و فروش رو ببینید و بررسی کنید و برای آشنایی بیشتر حتی میتونید داخل سایت هم عضو بشید چون این سایت هیچ هزینه ای برای عضویت ازتون دریافت نمیکنه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.